miércoles, 2 de enero de 2013

WHITE MILANO MEN'S & WOMEN'S COLLECTION F/W 13-14


titolo

WHITE is the international contemporary fashion showcase, but also a cultural reference for a generation of designers, stylists and artists who consider the fair in via Tortona 27 and 54 an extrordinary take-off field. Attended by more than 16.000 buyers from the most important multibrands in the world, White is on the one hand a prestigious platform for niche brands, on the other hand it is becoming an ideal stage for all those italian and international innovative fashion companies which recognize themselves in the White character, in the stimulating mix of creativity, harmony and eco-ethical commitment. structure capable of bringing to the fore an accurate selection of fashion trends, merged into a complete stunning range of products, edition after edition White is standing out in the fashion scene and in the Milan metropolitan environment as a container of ideas and services that go beyond the concept of season.White is a breeding ground of ideas, it is fashion culture as a lifestyle which embraces art, design, music, communication and the new frontiers of the web.

WHITE è la vetrina internazionale della moda contemporary, ma anche il riferimento culturale per una generazione di stilisti, designer e artisti che nel salone di via Tortona 27 e via Tortona 54 trovano la loro formidabile rampa di lancio. Frequentato da oltre 16mila buyer dei multimarca più importanti del mondo, White se, da un lato, è l’ambita piattaforma per i marchi di nicchia, dall’altro sta diventando sempre più il palcoscenico ideale per tutte quelle aziende di ricerca della moda italiana e straniera che si riconoscono nel carattere suo Dna che mixa creatività, simpatia e impegno eco-etico.
Una struttura narrativa capace di portare in primissimo piano un’attenta selezione delle tendenze moda, mescolate in una gamma completa di prodotti di grande impatto, edizione dopo edizione White ha imposto sulla scena fashion internazionale e nel tessuto metropolitano milanese il suo contenitore di idee e di servizi che superano il concetto di stagionalità, proprio della moda.
White è cultura della moda intesa come stile di vita che abbraccia l’arte, il design, la musica ed è fucina di idee per i nuovi linguaggi della comunicazione e dell’avanguardia web.
WHITE es el escaparate internacional de la moda contemporánea, pero también la referencia cultural para toda una generación de estilistas, diseñadores y artistas en el salón de 27 Via Tortona y Via Tortona 54 encuentran su formidable plataforma de lanzamiento. Con la asistencia de más de 16 mil compradores del líder mundial de multi-marca, Blanco si, por un lado, se trata de una plataforma codiciado por las marcas de nicho, por otra parte se está convirtiendo en la plataforma ideal para las empresas encontrar moda italiana extranjera se reconocen en el carácter de su ADN que mezcla creatividad, amistad y compromiso con la eco-ética.Una estructura narrativa capaz de traer a primer plano la selección cuidadosa de las tendencias de moda, incorporar una amplia gama de alto impacto, edición tras edición Blanca ha impuesto en la escena internacional de la moda y sus recipientes con tela Milán metropolitana de ideas y servicios que excedan el concepto de estacionalidad, sólo moda.WITHE es la cultura de la moda como una forma de vida que abarca arte, diseño, música y es una fuente de ideas para nuevas formas de comunicación y web-garde.


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